Vino y bife de lomo - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Didi Oudhof - WaarBenJij.nu Vino y bife de lomo - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Didi Oudhof - WaarBenJij.nu

Vino y bife de lomo

Door: Didi

Blijf op de hoogte en volg Didi

18 Januari 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Argentinië. Ik keek er al even naar uit en was voorbereid op drie weken lang wijn en rood vlees. En Dick!

Het viel niet tegen, wat een fijne dagen! Buenos Aires is een stad waar ik graag zou willen wonen. Bruisend, levendig en gezellig. Oké, op het moment dat wij aankwamen wel erg warm (hittegolf, 40 graden). Maar desalniettemin erg genoten.

Na BA hebben we genoten van de relaxte sfeer in Mendoza. Veel op terras gezeten, wijn gedronken en heerlijk gegeten. Culinair hoogtepunt was het 7-gangen diner bij Casa Mun; ongelofelijk lekker fusion eten met bijpassende wijnen. En dat op een prachtige locatie bij een wijngaard.

Verder op de fiets bodega's bezocht en actief geweest door te raften, canopy-en en zwemmen. En in Bariloche ging dat gewoon verder... Kayakken, wandelen en paardrijden. Vooral dat laatste was een unieke ervaring. Bijna vijf uur lang op een paard door de heuvelachtige steppe. Prachtig! Het was de vreselijke spierpijn zeker waard :-).

Als afsluiting van de heerlijke weken samen zijn we vanaf Bariloche via de Andes/het Lakes District per bus en boot naar Chili gereisd met een logeerpartijtje in een heerlijk hotel in het pittoreske Peulla.

Vanmorgen viel het afscheid nemen me best zwaar, maar ik mag niet klagen. Ik mag nog even genieten van Zuid-Amerika. Zes weken om precies te zijn! Best spannend, nu ik weer in mijn eentje verder moet reizen, maar dat was ook de uitdaging die ik zelf aan wilde gaan.

To be continued...

• 18 Januari 2014 - 01:33

Anne:

Lieve Didi, wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben en dat jij nog 6 weken mag doen. Blijf overeind en geniet ervan. Ik zie je graag weer terug over 6 weken in Nederland-zonder-winter. Maar misschien vriest het dat het kraakt als je terug komt. Dikke knuffel en pas goed op jezelf,x,anne

• 18 Januari 2014 - 09:59

Mariette:

Lieve Didi, leuk om even iets te lezen over je reis. Geniet van ieder moment. Denk niet aan morgen. Alleen aan nu, dan vliegt te tijd en komen de mooiste dingen op je af. Super stoer dat je dit doet. Veel liefs, Mariet

• 18 Januari 2014 - 15:29

Wijnie:

Ha Didi, leuk weer van je te lezen en fijn om te horen dat t goed gaat, lekker spannend om alleen te gaan, send you a guardian angel xxxveel liefs ook v anneke

• 19 Januari 2014 - 16:10

Dick:

Stoere lieve schat, het was te gek!! En je gaat nog zoveel meer prachtige dingen doen!
    Geniet, dan geniet ik vanuit hier met je mee. En sneller dan je lief is zien wij elkaar weer in NYC!! Dikke kus, Dxxx

• 23 Januari 2014 - 10:28

Jitske:

leuk om weer ff update te lezen !!!!! klinkt als genieten!! doe dat ook nog even goed, voor je t weet is t alweer voorbij en hier mis je behalve kou en regen echt helemaal niets!!!!! ;) XXXXXX jit

• 29 Januari 2014 - 12:49

Jolanda:

Ha Didi,
    Nog een paar weken op jezelf. Spannend, maar vast ook een mooie ervaring.
    We denken aan je. Tot gauw!
    Liefs van ons alle4,
    Jolanda