Nog even... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Didi Oudhof - WaarBenJij.nu Nog even... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Didi Oudhof - WaarBenJij.nu

Nog even...

Door: Didi Oudhof

Blijf op de hoogte en volg Didi

12 Oktober 2013 | Nederland, Amsterdam

Nog drie en een halve week en dan is het zover. Tijd om te gaan... De reis van mijn leven!

Toch wel bitterzoet, want enerzijds veel te gekke, spannende en mooie dingen om naar uit te kijken en anderzijds zoveel lieve mensen die ik erg zal missen.

Mijn reisplan ligt in grote lijnen vast. Op 8 november vlieg in naar Ecuador om te starten met twee weken Spaanse les in surfspot Montañita. Daarna heb ik nog twee weken om onder meer de Galapagos eilanden (nog te boeken) en Quito te bezoeken.

In december vlieg ik naar Bogota, Colombia om daar drie weken rond te gaan reizen met Annelieke. Eind december nemen we afscheid en reis ik naar Buenos Aires om daar Dick te ontmoeten.

Samen zullen wij drie weken lang in Argentinië vertoeven en doorreizen naar Chili waar Dick vanaf Santiago terug vliegt naar Nederland. Na zijn vertrek heb ik nog ruim zes weken om Chili en Bolivia te bewonderen.

Half maart komt deze droomreis aan zijn eind, maar niet voordat ik mijn 30e (!) verjaardag zal vieren in NYC samen met Dick.

Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden tijdens mijn reis door af en toe verslagen en foto's te plaatsen.

  • 13 Oktober 2013 - 11:18

    Jaya:

    Heeeel veeeel plezier Didi!
    Ik ga je volgen via je blog!
    Dikke kus
    Jaya

  • 13 Oktober 2013 - 12:06

    Jitske:

    WOW! Klinkt als eindeloos vakantie!!!! (neehee niet jaloers hoor) ;) Wordt vast een super reis, diedje.. leuk dat we je een beetje kunnen volgen! Voor die tijd kom ik je nog n dikke kus geven :)

  • 13 Oktober 2013 - 13:24

    Ashna:

    Hey Didia,
    Wat leuk om te lezen!
    Mooie planning en ik hou je blog in de gaten!
    Enjoy X Ash

  • 13 Oktober 2013 - 15:44

    Annelieke:

    Hey sweet!

    Heerlijk om je avonturen hier te kunnen volgen tot ik je in december zie! Maar nu nog éven genieten dat je hier bent.

    xx

  • 13 Oktober 2013 - 16:09

    Anne:

    heb het goed Didi! Je zult gemist worden:)

  • 13 Oktober 2013 - 16:14

    Jody Plaggenburg:

    Hoe Leuk! Montanita is een echte party stad dus ik hoop dat het leren goed gaat ;)
    Ik woon dan 12 uur reizen bij je vandaan in het Noorden van Peru dus als je tijdens het studeren er even uit wil ben ik om de hoek hahaha.
    Kan niet wachten om je verhalen te lezen!

  • 13 Oktober 2013 - 16:57

    Miem:

    Nog even genieten van het Hollandse Herfstweer en dan genieten van het Zuid Amerikaanse leven! Heel veel plezier girl! Super dat we je verhalen zo kunnen volgen! Ik zet nog even eea over Quito op de mail.
    Dikke X Miem

  • 13 Oktober 2013 - 17:51

    René & Marjolijn:

    Hey lieve Died,
    Super dat het waarheid gaat worden. Voor jet het weet zit je in het vliegtuig. Heel veel plezier en wij gaan graag met je meegenieten via je verslagen.
    XX

  • 13 Oktober 2013 - 18:11

    Marlene:

    Hi lieve Didi,

    super stoer van je om je droom waar te maken, heerlijke reizen, veel mooie ervaringen en vooral de vrijheid die je hebt. Maak er iets moois van. ik ga zeker je reisverhalen volgen. love you.

  • 14 Oktober 2013 - 12:07

    San:

    Didi,

    Geweldig veel plezier! Maak er een top tijd van!

    Kus

  • 15 Oktober 2013 - 11:58

    Wouter:

    Woow Deed, NICE! Wat een ontzettend lekker vooruitzicht! en dat bitterzoet gelooft niemand, hier is niets bitters aan! Wij zijn er allemaal nog wel als je weer terugkomt! Of bedoel je bitter voor ons... ben heel jaloers!

  • 29 Oktober 2013 - 20:23

    M&N:

    Mop, wie gaat wie missen, haha
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Zuid Amerika

Vier maanden op reis door Zuid Amerika...

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2014

Bye bye Bolivia

23 Februari 2014

Chili!!

18 Januari 2014

Vino y bife de lomo

27 December 2013

Ciao Colombia!

04 December 2013

Puur genieten
Didi

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 653
Totaal aantal bezoekers 16479

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 01 Maart 2017

#2opreisazie - Didi & Mark

08 November 2013 - 13 Maart 2014

Zuid Amerika

29 Juni 2007 - 30 November -0001

Brazilië

Landen bezocht: