Veilig aangekomen - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Didi Oudhof - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Didi Oudhof - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Didi

Blijf op de hoogte en volg Didi

29 Juni 2007 | Brazilië, São Paulo

Hallo lieve vrienden en familie,

Nou het is zover... Ik ben in Sao Paulo aangekomen!!! Na een vlucht van 12 uur zijn we geland, uit eten geweest en vervolgens als een blok in slaap gevallen.
Het hotel is erg mooi, met grote bedden, Internet en zelfs een warme douche. Vandaag ben ik meteen aan het werk gegaan voor mijn opdracht.

Tot zover even een kleine update. Het gaat goed met mij hier. Helaas zit het weer (nog) niet mee, het regent en het is 'maar' 20 graden.

Kusjes!!

  • 29 Juni 2007 - 19:34

    Mirjam:

    Tjikkie!!!
    Je bent er!! Jeeeej!!
    Heel veel plezier!!

    Dikke kus!

  • 29 Juni 2007 - 23:48

    Dennis:

    Hey babe! Volgens mij heb ik binnenkort even een update nodig over wat je daar precies doet maar daarover mail ik je nog wel ;) Tot die tijd heel veel succes daar en pas op jezelf :)

    Liefs, Den.

  • 30 Juni 2007 - 11:37

    Jitske:

    Dat is goed te horen, died! Geniet ervan en succes met je opdracht! Dikke zoen, jitske

  • 30 Juni 2007 - 14:27

    Ramazan:

    hoii DD

    veel succes in Sao Paulo. Vergeet niet om Avenue de Paulista te bezichtigen.

    kus

  • 30 Juni 2007 - 18:38

    Huh?:

    laatst zag ik je nog bij Tuschinski toch??? veel plezier daarzo met je vriendje!

  • 01 Juli 2007 - 09:43

    Jaya:

    Have fun girl!

  • 01 Juli 2007 - 15:22

    Hoalan:

    Maar, maar, maar...'k wist het niet eens!!

    Wel cool iig!!
    Maar dan gaat die koffie met Artur ook nog wel ff duren dan, geloof ik ;)

    Have fun!!
    Kusje!

  • 02 Juli 2007 - 01:59

    Sanne:

    Hey meid, treur niet hier in Aussieland is het ook maar 20 graden en 's nachts zelfs 9 hahaha. Ach ik mag toch niet klagen. Mijn internet doet het vandaag eindelijk en ik ga volgende week met Marianne ( Koop) twee weken op vakantie. Net even er tussen uit voordat uni weer begint. Maar wat leuk dat je in Brazilie zit. Ik wist helemaal niet dat je daar naartoe ging. Maar goed niet spreke ik je ook niet elke dag en woon daar niet meer. Dus hoe kon ik ook. Hahaha. Anyways meid veel plezier. Ik houd je site in de gaten.

  • 02 Juli 2007 - 07:20

    Mary:

    He girl!
    Na alle drukte en lichtelijke stressmomentjes ben je in Brazilie aangekomen! Genieten man! Ga je wel missen, maar ik ga je gewoon via je log volgen en dan doe ik net alsof ik je toch heb gezien ;). Have fun en laat gauw weer wat van je horen!
    Lieve kus.

  • 02 Juli 2007 - 09:47

    René:

    Hey Didi Como vai tudo bon? Muito bonito voce é de Sao Paulo. Voce intendo Portuguese no?Mais brasas de Ulanda.x

  • 02 Juli 2007 - 10:36

    Marlène:

    Hai, fijn wat van je te horen. Ik wist niet dat je in een ander werelddeel zat. Jullie vlinderen maar, heel goed hoor. Waarom ging je naar Brazilie? O ja ik weet het weer. Ik heb wel gehoord van je ouders dat je heen zou gaan voor een opdracht van school.
    Leuke combinatie hè? Werken en plezier.

    kusjes,
    tante Marlène

  • 03 Juli 2007 - 11:52

    Ton En Emke:

    Lieve Didi,
    leuk dat je ook een weblog hebt. Ik kreeg het door van Nico.
    Klinkt goed dat hotel en uit eten. en 12 uur vliegen gaat ook nog wel.
    Als troost voor de 20 graden. Hier is het kouder en veel regen, maar toch nog een beetje tennis.

    Veel succes en veel plezier daar

  • 13 Juli 2007 - 20:17

    Wesleydegoede:

    Hi Didi,
    Volgens mij heb ik iets gemist!
    Wat top dat je daar zit...
    x Wesley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, São Paulo

Didi

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 16457

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 01 Maart 2017

#2opreisazie - Didi & Mark

08 November 2013 - 13 Maart 2014

Zuid Amerika

29 Juni 2007 - 30 November -0001

Brazilië

Landen bezocht: