Op naar avontuur na de laatste werkdag... - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Didi Oudhof - WaarBenJij.nu Op naar avontuur na de laatste werkdag... - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Didi Oudhof - WaarBenJij.nu

Op naar avontuur na de laatste werkdag...

Door: Didi

Blijf op de hoogte en volg Didi

28 Juli 2007 | Brazilië, São Paulo

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer na een tijdje geen bericht! Ondertussen ben ik weer terug in Sao Paulo uit Rio de Janeiro. Rio was helemaal te gek!! Gewoon moeten werken natuurlijk maar toch merk je duidelijk dat de stad een stuk bruizender is, en bovendien is er strand!

In Rio de Janeiro hebben we met alle meiden echt Braziliaans gedaan met een ‘Brazilian Wax’: een pijnlijke, maar zo samen wel gezellige, ervaring. Daarnaast heb ik op het strand (Copacabana en Ipanema) gelegen, slippers gekocht (Havaiianas natuurlijk, want daar wordt je hier mee doodgegooit!) en een toer gedaan langs de toeristische plaatsen.

Vandaag was onze laatste werkdag en Jean-Paul, Floor en ik hebben ons project bijna afgerond. Het was harstikke leuk maar toch zijn we blij dat we er nu even klaar mee zijn. Tijd om alleen nog maar te genieten!
Morgenmiddag vertrekken we met een hele groep (14 man) naar de waterfallen: Foz de Iguacu. Na de busreis van maar liefst 16 uur zullen we niet gaan uitrusten maar direct op avontuur gaan want we blijven maar 2 dagen en dan is het tijd voor een NOG groter avontuur, namelijk de Pantanal. Daar schijnen de meeste verschillende dieren te zitten van zo’n beetje de hele wereld. Haha echt iets voor mij dus…


Nou tijd voor mij om mijn backpack te gaan inpakken!
Veel liefs en groetjes

  • 28 Juli 2007 - 17:41

    Janneke:

    Didi, wat leuk weer even een update!! Nu kan je vakantie dus ECHT gaan beginnen, geniet ervan! Voor mij nog een klein weekje en dan kom ik richting jouw tijdzone :) x jan

  • 29 Juli 2007 - 21:15

    Boukje:

    heeeeeeeej chicky!!
    Dankje voor je kaartje :D vet lief! je fotoos zijn ook super leuk:) zodra je terug bent even een datum prikken voor n date!!!
    Heel veel plezier met je vakantie!!
    dikke zoen!!

  • 31 Juli 2007 - 13:32

    Mary:

    Wauw! Super lekker reizen dus! Ziet er al onwijs gaaf uit op je foto's. Backpackse dan maar en tot gauw in het Nederlandse! Laat ik maar koel naar de Efteling gaan dan...:s
    KUS!

  • 01 Augustus 2007 - 05:59

    Wouter:

    Didi backpacken? Mmmhh je bent verandert ;-) Klinkt echt zo leuk allemaal, ben jalours op je!

    Zit nu in een regenachtig Kopenhagen voor een docu voor Nike, maar geef mij de zon van BRAZILLL maar.

    veel plezier nog met de laatste weken

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, São Paulo

Didi

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 16440

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 01 Maart 2017

#2opreisazie - Didi & Mark

08 November 2013 - 13 Maart 2014

Zuid Amerika

29 Juni 2007 - 30 November -0001

Brazilië

Landen bezocht: