De eerste week - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Didi Oudhof - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Didi Oudhof - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: Didi

Blijf op de hoogte en volg Didi

08 Juli 2007 | Brazilië, São Paulo

Tudo bem?
Nou daar ben ik dan weer. Drukte allom in Sao Paulo... Vroeg op (8 uur aan het ontbijt!!), overdag werken en 's avonds sporten, leren en gezelligheid!

De eerste week hier was harstikke leuk, veel afspraken gehad bij bedrijven voor ons project. Ook buiten het project veel gedaan. Ik heb voor het eerst in mijn leven gefitnesst en ge-kickboxt (nou ja iets wat er bijna op lijkt, alleen minder stoer)! Echt koel dat laatste!
Gisteravond zijn we met de hele groep gaan stappen in een club in Sao Paulo. Ook helemaal leuk, lekkere muziek en een relaxte sfeer!

Vandaag ook iets heel belangrijks gedaan, namelijk: geshopt! Jaaa ik was weer helemaal in mijn element in een van de meest luxe shoppingmalls van de stad! Helaas waren de meeste prijzen hoger dan mijn creditcard limiet!

Voor nu weer even genoeg, ik ga socializen met mijn roomies Anneloes en Marjon.
Veel liefs,
Didi

  • 10 Juli 2007 - 08:58

    Wouter:

    Hi Chick,

    Wat een stoere verhalen, mooi he dat Zuid-Amerika. Wat denk je, kom je ooit nog terug? Of blijf je toch maar lekker hangen ;-)

    Ik ga morgen tekenen voor mijn huis, de eerste stap in het burgerlijke leven. Maar wel een mooie stap, wacht maar tot je het gaat zien!! je word heeeeel jalours ;-)

    Liefs
    Wouter

  • 11 Juli 2007 - 13:24

    Mary:

    Was echt leuk je even gesproken te hebben! :D Genietse! Hihi.
    Kus.

  • 15 Juli 2007 - 21:17

    Boukje:

    heeeeeej chicky!!!
    Hoe is t in RIO?!
    De promnight was wederom geslaagd, maar moet toegeven dat het vorig jaar toch leuker was! Volgend jaar moet je weer mee hoor!!!:D
    Heeeeeeeel veel plezier nog!
    x boukje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, São Paulo

Didi

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 16443

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 01 Maart 2017

#2opreisazie - Didi & Mark

08 November 2013 - 13 Maart 2014

Zuid Amerika

29 Juni 2007 - 30 November -0001

Brazilië

Landen bezocht: